čtvrtek 21. června 2007

O mě

Jsem téměř 30-ti letý "mladý" ženatý muž.
Mám rád přírodu, technické hračky a auta.
Nemám rád lidi.
Miluji svoji rodinu.
Nemám téměř žádné kamarády jen kolegy a známé.
Vystačím si s manželkou a dcerou, to jsou dvě osoby které 100% naplňují můj život.
Jsem sobec myslím jen na sebe a svou rodinu.
Snažím se být čestný a mluvit vždy pravdu a pokud ne tak z toho musím něco mít (jsem Čech tak co ode mě čekáte?).
Mám rád Španělsko, moře, písečné pláže a siestu.
Nemám rád nabubřelost, aroganci, maloměšťáctví a zakomplexované lidi.
Rád fotografuji.
Nemám rád německá auta včetně Škody (nejvíc nesnáším VW PASSAT s kouřovými skly).
Mám rád svobodu.
Nemám rád diskuze u článků, a stupidní názory stupidních lidí co se umí ani pod svůj názor podepsat.
Mám rád Italská auta.
Nemám rád produkty od Microsoft-u.
Mám rád Open source software a snažím se je všemožně podporovat i nasazovat.
Rád pomáhám lidem a podporuji dobré nápady (vím že se to neslučuje s bodem 3 ale jsem komplikovaná osobnost :-)
Miluju Český jazyk.
Nesnáším gramatiku (což je určitě dost vidět). Ale jak řekl jeden neznámí prozaik "nejde o i/y ale o obsah, vole".
A ze všeho nejvíc miluju svoji manželku a dceru.
A ze všeho nejvíc nesnáším korupci.

1 komentář:

"""Hello, My name is Prashant and I'm contacting from bedpage (www.bedpage.com) - we are a top classified advertiser. I found your website and offer a possible partnership with us that will help you w řekl(a)...

"""Hello,
My name is Prashant and I'm contacting from bedpage (www.bedpage.com) - we are a top classified advertiser. I found your website and offer a possible partnership with us that will help you with increasing revenue from your web. We already work with similar webs like yours: these publishers earn great additional revenue with us.

We would like to place a dofollow link on your website from where we can get the traffic. We ae person responsible for your site  monetization so we can discuss some details and see if we could work together.
re willing to pay you in bitcoins.

We provide customised solutions for each partner, so I would like to get in touch with th
Best regards


--
Prashant
Traffic Acquisition
bedpage

Email: bpmediabuyer@gmail.com
Skype: prashushinde7 
Website: www.bedpage.com

"""



Proč používat Linux